HeavyFire: SpecialOperations

• ** A launch trailer for Heavy Fire: Special Operations, a new WiiWare shooter from Teyon. Game-play and features included. Great value for ONLY 500 Wii Points! **

The game's available in North America starting from Monday, July 26th 2010.

Enlist the elite special forces unit in Heavy Fire: Special Operations, a new on-rails shooter for WiiWare™ by Teyon. Grab your Wii Remote™ or Wii Zapper™ and take out enemies in a single-player mode or use the additional firepower of your friend in a multi-player. Blaze through stages using your light-gun from the ground, Humvee or Blackhawk. Get additional points for smashing the environment. Rise in the military ranks and get more and more powerful weapons differing in features and controls.

You will need a quick trigger-finger to complete extremely dangerous levels and restore the balance of the terrorized region in the Middle East. Play to finish the game or just to improve your best score. Stay alert! The operations will begin soon.
    trailer hier:
    http://www.youtube.com/watch?v…U&feature=player_embedded

railgun,kennt man ja.aber zu zweit spielbar und schöne wassereffekte sind im video zu sehen.sollte bei uns am 30.juli auch für 500points erhältlich sein.
    mfg

:!: :Toad: Kinder an die macht!
    ♪♪ Hd-Haltet Durch♪♪

Das neunte No.1 Album in Deutschland von Ihnen :)

• Zwar kotzt mich die Musik in Verbindung mit dem Trailer an, aber das Spiel sieht toll aus und das für nur 5€!!! Ich hoffe wirklich sehr, dass die Leute lieber das kaufen anstatt dieses verrückte My Aquarium!
    Meine einzige Sorge wäre, dass das Spiel zu kurz und abwechslungsarm geraten könnte.

Jetzt mitmachen!

Du hast noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registriere dich kostenlos und nimm an unserer Community teil!